Tuesday 8 April 2008

Kebakaran












1/4/2008 Isnin Kg Baru
Kebakaran berlaku di sebuah kedai pakaian. Dimaklumkan pekerja tidak berjaya memadam api yang marak walaupun usaha telah dilakukan. Kejadian berlaku pada dalam jam 9 lebih itu
berjaya dipadamkan oleh pihak Bomba sepenuhnya.
Restoran yang bersebelahan juga dilaporkan turut musnah dalam kebakaran tersebut.
YB Dr Lo' Lo' telah hadir melawat tempat kejadian dan berbual dengan mangsa serta pihak berkuasa. Tiada kehilangan jiwa dilaporkan dan hanya kerosakan harta benda yang berlaku.

1 comment:

Hamidi Lokman said...

Assalamualaikum wbt

Pertama kali sekali saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada pengendali blog ini kerana memberikan peluang catitan saya ini dibaca.

Untuk makluman pembaca-pembaca blog yang saya hormati, saya sedang berusaha untuk membina sebuah perniagaan berkebajikan. Projek Pertama saya adalah mengumpul dana untuk pembelian buku untuk Rumah Anak Yatim.
(Saya masih belum lagi menamakan Rumah Anak Yatim yang akan saya dermakan kerana ingin memberikan peluang kepada pembaca untuk menyatakan cadangannya dib log saya)

Untuk makluman, saya adalah ahli MIBO yang boleh mengedarkan beberapa produk telekomunikasi seperti Streamyx, Celcom (Pakej Korporat dan Celcom Broadband), VOIP (Penjimatan Bil Telefon Untuk Syarikat), SmartCall (Juga produk penjimatan bil telefon Syarikat, hanya boleh dilanggan selepas anda menggunakan VOIP selama 3 bulan terlebih dahulu), TM Line untuk rumah dan syarikat, IZZI dan Astro serta MBF juga.

Untuk keterangan lanjut pls clik pada nama saya. Saya memerlukan bantuan pembaca supaya saya dapat merealisasikan sebuah perniagaan berkebajikan yang saya contohi daripada usahawan-usahawan Islam yang berjaya. Nasihat dan pandangan juga diperlukan kerana saya amat mentah lagi.


Sekian, Terima kasih.
http://www.teman-islam.blogspot.com